Strategia

Tavoitteenamme on olla asiakkaiden suosituin kumppani liiketoiminnan uudistamisessa

Digitalisaation kiihtyessä uusien datakeskeisten innovaatioiden ja asiakkaiden liiketoiminnan ja tietotekniikan uudistamiseen liittyvä kysyntä kasvaa nopeasti. Tiedon asiakkailla on kaksijakoinen haaste. Asiakkaiden tulee sekä parantaa nykyisen liiketoiminnan tehokkuutta että kehittää uusia, innovatiivisia palveluita.

Tieto julkisti maaliskuussa 2016 uuden strategiansa vuosille 2016–2020. Sen mukaisesti yhtiö parantaa kilpailukykyään ja nopeuttaa kasvuaan seuraavien strategisten valintojen avulla:

  • Palvelut, jotka kasvattavat asiakkaalle tuotettua lisäarvoa
    • Toimialaratkaisut
    • Teknologiapalvelut ja uudistaminen
    • Uudet datakeskeiset palvelut
  • Johtava asema Pohjoismaissa ja kansainvälinen kasvu
  • Yhdessä innovointi ja ekosysteemien tarjoamien mahdollisuuksien hyödyntäminen.

 

 

Share
Lue lisää liiketoiminnastamme