Innovatiiviset palvelut ratkaisevat pankkien tulevaisuuden

Jatkuvasti tiukentuva kansainvälinen sääntely vaikuttaa pankkien liiketoimintapäätöksiin. Toiminnan jatkuvuuden turvaamiseksi on ratkaistava millä liiketoiminta-alueilla pankit ovat tulevaisuudessa mukana, miten asiakaspalvelua uudistetaan ja kenen kanssa yhteistyötä tehdään.

Autamme tulkitsemaan viranomaisvaatimuksia ja löytämään parhaat tavat tehdä kannattavaa bisnestä. Kustannustehokas liiketoiminta sekä vaativa raportointi edellyttävät myös järkeviä tietojärjestelmäkokonaisuuksia.

Maksuliikenteen automatisointi ja pankkiasioinnin itsepalvelu ovat jo Suomessa kansainvälistä huipputasoa. Ulkoistetut, riskienhallinnaltaan korkealuokkaiset ICT-käyttöpalvelut ja prosessien automatisointi alentavat tietotekniikkakustannuksia. Asiakkaanamme maksat palveluista vain käytön mukaan.

Aidosti asiakaslähtöistä palvelua

Sääntelyn tuomien velvoitteiden ja kustannustehokkuuden maksimoinnin rinnalla katseet on siirrettävä aidosti asiakaslähtöisiin palveluihin. Uusien tulolähteiden innovointi, yksilöllisten asiakastarpeiden ymmärtäminen ja palvelujen räätälöinti ovat avaimia kilpailukykyiselle toiminnalle.

Kuluttajat haluavat monikanavaisuutta, läpinäkyvyyttä ja joustavuutta. Kansainvälinen kokemuksemme kuluttajan käyttäytymisestä eri toimialoilla ja asiakaspalvelun mobiiliratkaisut ovat myös pankkisektorin hyödynnettävissä.

Lue lisää pankeille suunnatuista IT-ratkaisuistamme englanniksi (www.tieto.com).

 

Share