Palkittua palveluosaamista

Laadukkaat palvelumme mahdollistavat IT-ratkaisujen hyödyntämisen parhaalla mahdollisella tavalla. Kattava palveluvalikoimamme tukee ratkaisujen koko elinkaarta.

Enemmän aikaa asiakkaille

Mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä jatkuvien palvelujemme osalta. Yli 90 % asiakkaistamme on tyytyväisiä palveluihimme. Korkealaatuiset palvelut antavat asiakkaillemme mahdollisuuden antaa enemmän aikaa heidän omaan asiakaspalveluunsa.

Tukipalveluprosessimme on ITILin (IT Infrastructure Library) mukaista ja perustuu Tiedon laatujärjestelmään.

Ratkaisujen mahdollisimman tehokas hyödyntäminen

Kriittiset sosiaali- ja terveydenhuollon IT-ratkaisut edellyttävät ammattitaitoisia asiakastuki- ja ylläpitopalveluita, jotka mahdollistavat häiriöttömän ja jatkuvan toiminnan sekä sujuvat prosessit.

Koulutus, konsultointi, integraatiopalvelut sekä ennakoiva tuki ja ylläpito varmistavat ratkaisujemme tehokkaan hyödyntämisen.

Tietotaito lähellä asiakasta

Tuotamme lisäarvoa asiakkaillemme yli 40 vuoden sosiaali- ja terveydenhuollon kokemuksella. Palvelemme asiakkaitamme syvällisellä kansallisen toimialan tuntemuksella.

Palkittua osaamista

Tieto Healthcare & Welfaren Service Desk voitti HDI Nordicin järjestämän Vuoden Service Desk 2013 – kilpailun. Lue lisää.

Vuonna 2012 Frost & Sullivan myönsi Tiedolle kansainvälisen European Customer Value Enhancement Award-palkinnon laadukkaasta terveydenhuollon palvelukokonaisuudesta

Share

Ota yhteyttä

Palvelut - haluatko lisätietoa?