Palkittua palveluosaamista

Laadukkaat palvelumme mahdollistavat IT-ratkaisujen hyödyntämisen parhaalla mahdollisella tavalla. Kattava palveluvalikoimamme tukee ratkaisujen koko elinkaarta.

Enemmän aikaa asiakkaille

Mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä jatkuvien palvelujemme osalta. Yli 90 % asiakkaistamme on tyytyväisiä palveluihimme. Korkealaatuiset palvelut antavat asiakkaillemme mahdollisuuden antaa enemmän aikaa heidän omaan asiakaspalveluunsa.

Tukipalveluprosessimme on ITILin (IT Infrastructure Library) mukaista ja perustuu Tiedon laatujärjestelmään.

Ratkaisujen mahdollisimman tehokas hyödyntäminen

Kriittiset sosiaali- ja terveydenhuollon IT-ratkaisut edellyttävät ammattitaitoisia asiakastuki- ja ylläpitopalveluita, jotka mahdollistavat häiriöttömän ja jatkuvan toiminnan sekä sujuvat prosessit.

Koulutus, konsultointi, integraatiopalvelut sekä ennakoiva tuki ja ylläpito varmistavat ratkaisujemme tehokkaan hyödyntämisen.

Tietotaito lähellä asiakasta

Tuotamme lisäarvoa asiakkaillemme yli 40 vuoden sosiaali- ja terveydenhuollon kokemuksella. Palvelemme asiakkaitamme syvällisellä kansallisen toimialan tuntemuksella.

Share

Ota yhteyttä

Palvelut - haluatko lisätietoa?
effica.hotline@tieto.com