Tieto Retail Experience - Parhaita mahdollisia asiakaskokemuksia

Tieto Retail Experience auttaa luomaan kestäviä asiakassuhteita monikanavaisilla palveluilla, joilla asiakaskokemuksesta voidaan tehdä paras mahdollinen.

Tieto retail experience 
Kaupan alan kehitys on ollut nopeaa. Uusi teknologia on muuttanut ostokäyttäytymistä merkittävästi viime vuosikymmenen aikana. Kulutus on siirtynyt ostoskeskuksista ja erikoisliikkeistä koteihin, joissa ostokset sujuvat muutamalla napin painalluksella tietokoneella, tabletilla tai puhelimella.

Tämän päivän kuluttajat tietävät mitä haluavat ja mistä sen saavat. Tutkimukset osoittavat kuitenkin, että kuluttajat arvostavat edelleen mahdollisuutta kosketella, kokeilla ja vertailla tuotteita fyysisessä myymälässä. Joissain tapauksissa sitä pidetään ensisijaisena vaihtoehtona. On kuitenkin luonnollista, että kuluttajat haluavat saada sekä fyysisen että verkkokaupan parhaat puolet. 

Tieto on luonut ratkaisun näiden kahden yhdistämiseen. Tieto Retail Experience -konseptissamme verkkotoiminnot tukevat ostoskokemusta myymälässä. Se auttaa luomaan kestävän ja uskollisen asiakassuhteen. 

Tieto Retail Experience on monikanavainen toimintamalli, johon on integroitu sisällönhallintaa, markkinoinnin automatisointia, verkkokauppaa, asiakastietojen analyysiä ja digitaalisia myymäläratkaisuja. Ratkaisuun sisältyy globaaleja ostostrendejä ja pohjoismaista markkinakokemusta kaupan alalta. Tieto Retail Experience sisältää neljä ratkaisua: Adaptive Store, Sell'n'Deliver Anywhere, Savvy Retailer ja Me-Tailing.

Share